Na temelju članka 18.stavak 1. točka 1.Statuta Ustanove “Centar za socijalni rad Grada Mostara”, a radi proglašenja stanja nesreće uzrokovane corona virusom (COVID19) koji je proglasila Vlada F BiH i Vlada HNŽ, donesenih mjera i naredbi Kriznog stožera Federalnog ministarstva zdravstva, Federalnog stožera civilne zaštite i Stožera civilne zaštite Grada Mostara, ravnateljica Ustanove “Centar za socijalni rad Grada Mostara” donosi:
ODLUKU
o provedbi sigurnosnih i preventivnih mjera u
cilju sprječavanja virusa COVID-19 i organizaciji rada
U cilju prevencije širenja zaraze corona virusom (COVID 19) koji se smatra zaraznom bolešću, za Ustanovu “Centar za socijalni rad Grada Mostara” određuju se sljedeće:
Radno vrijeme i organizacija rada:
- Radno vrijeme se skraćuje i određuje u trajanju od 8,00 do 14,00 sati, rad sa strankama od 10,00 do 13,30 sati,
- Zbog ograničavanja socijalnih kontakata broj uposlenih se smanjuje na ½ na način da se uposleni rotiraju na dnevnoj osnovi, pri čemu će se voditi računa da u svakoj cjelini, bude nazočan najmanje jedan uposlenik koji obavlja određenu vrstu poslova.
- Raspored dežura bit će sačinjavan od strane ravnateljice Centra i isti čini sastavni dio ove Odluke.
- Sve pasivne dežure nastavljaju se i ubuduće na dosadašnji način.
- U dane kada nisu na poslu uposlenici su u obvezi putem telefona biti dostupni ravnateljici Centra i neposredno nadređenom,
- Uposlenik koji se nalazi na porti Centra će za vrijeme rada sa strankama, osobama koje nemaju poziv Centra, ograničiti ulazak u zgradu na način što će u zgradu puštati jednu po jednu osobu-stranku koju u tom trenutku može primiti
- U svim slučajevima u kojima se ne radi o hitnom prijemu zahtjeva i pismena, stranke i javnost se upućuju da istu dostavljaju putem pošte u najvećoj mogućoj mjeri.
- Portir na ulazu će osigurati da u Centar ulazi jedna po jedna stranka, uz obveznu dezinfekciju ruku na samom ulazu. Portir vodi evidenciju ulazaka stanaka u Centar, na način da na upisni list upisuje ime i prezime stranke, ime i prezime uposlenika koji je istu primio i razlog dolaska.
Za uposlenike Centra:
Svi uposlenici Centra su u obvezi prema Centru, tajnici Centra dostaviti brojeve svojih kontakt telefona, te na iste biti stalno dostupni.
- Uposlenici Centra koji najveći dio radnog vremena u obavljanju redovnog posla imaju neposredan kontakt sa strankama u obvezi su koristiti zaštitne rukavice, zaštitne maske i dezinfekcijska sredstva za ruke koja su im na raspolaganju, a u skladu sa mogućnostima za nabavku,
- I uposlenik Centra i korisnik su dužni poštivati socijalnu distancu od najmanje 2 metra u uredima i najmanje 1,5 metar na otvorenom prostoru.
- Često prati ruke korištenjem vode i sapuna ili sredstava za čišćenje ruku na bazi alkohola,
- Redovito vršiti dezinfekciju i provjeravanje radnog prostora,
- Ukoliko imate povišenu temperaturu, kašljete ili otežano dišete, potražite medicinsku pomoć.
Pridržavajući se naprijed navedenih naputaka iz ove Odluke, dignite svoju osobnu odgovornost na maksimum, kako bi zaštitili sebe i ostale iz svog okruženja.
Ova Odluka ostaje na snazi do njenog opoziva ili do drugačije odluke.
Odluka stupa na snagu danom donošenja, ista će se istaći na oglasnoj ploči centra i na web stranici Centra.
Ravnateljica Centra, Zdravka Marić, dip. pravnica